środa, 12 października 2016

Grandifolia Lite

Dawno już skończyłam chustę Grandifolia Lite, a zdjęć nie było. Dopiero wczoraj udało się zrobić (Asia, dziękuję :* ). No więc, chusta w kształcie nie to półokrągłym, nie to półksiężyca... sama nie wiem, poza tym, mam do niej trochę mieszane uczucia przez ten kształt, bo jak już robiłam, coś mi nie pasowało w nim. Jedyne co nie wywołuje zwątpienia to przepiękne jesienne kolory. Użyte włóczki to Drops Fabel (jedna cieniowana brązowa, druga gładka beżowa) i Mirella "Kasztanowa Aleja" Mirella to w ogóle bajka, cieszę się, że chociaż na jeden motek się załapałam, ale przez to musiałam zmodyfikować brzeg chusty, bo inaczej zabrakło by włóczki. Więc brzeg się stopniowo zwęża i kończy się jednym małym listkiem. Myślę, że przy ograniczonej ilości Mirelli, było to całkiem dobre rozwiązanie. A wam jak się podoba?










8 komentarzy:

  1. Piękna ! Cudne kolory i śliczny wzór - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) Kolory mi się też podobają, szczególnie Mirella - jest niesamowicie jesienna i słoneczna

      Usuń
  2. Kształt banana :)
    Śliczne,jesienne kolorki , szczególnie tej Mirelli,Fabel wypada przy niej trochę smutno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fabel powinien być smutny, bo gdyby był wesoły, byłby wiejski jarmark ;) Banan nie pasuje, bo górny brzeg jest równy ;)

      Usuń
  3. Chusta marzenie.
    Przepiękna.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Też lubię jesień i jej paletę barw, więc staram się wykorzystywać włóczki w tych kolorach częściej, jeśli oczywiście mam w swoich zapasach ;)

      Usuń

Popularne posty

Obserwatorzy