piątek, 14 października 2016

drobiazgi

dzisiaj - na wesoło :) Najpierw nowy komplet markerów, całość zrobiona ze szklanych koralików, plastikowych nie używam. Te konkretne bardzo mi się podobają, bo przypominają pszczół, miód i kwiaty, z których pszczoły zbierają nektar :) Koraliki kwiatki i kropelki - od Preciosy, oprócz szklanych kryształków-bikonów. Całość jest lekka i bardzo ozdobi robótkę na drutach ;)


Druga rzecz to szydełkowa korona księżniczki Elzy z Krainy Lodu ;) Zobaczyłam zdjęcie takiej w sieci i nie mogłam się powstrzymać, zrobiłam w jeden wieczór. Będzie dostępna do sesji zdjęciowych w Olsztynie u mojej koleżanki :)



2 komentarze:

  1. uwielbiam takie markery :)
    Korona powaliła mnie na kolana, dobrze, że młodsza córka tego nie zauważyła bo nie miałabym życia hihihi
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Obserwatorzy