wtorek, 15 listopada 2011

Ach te schematy... ;)

Ponieważ przez ostatni czas rzadko pokazuję coś nowego, zapraszam do mojego ALBUMU, gdzie pokazuję moje (to znaczy, że ja osobiście to rysowałam, wymyślałam itd.) schematy sznurów koralikowych. Kolekcję cały czas uzupełniam, jak coś przyjdzie mi do głowy, czy potrzebuję konkretnego wzoru. Jeśli macie jakieś prośby (co do wzorków oczywiście) - śmiało można pisać pod tym postem, tylko proszę o szczegółowe opisy co to ma być i na ile koralików.
Od razu chcę też zauważyć, że nie ma co się bać tych schematów na 15 i więcej koralików. Takie sznury oprócz koralików w rozmiarze 11, niektórze z powodzeniem dziergają z 15-ki. OTO dobry przykład (wszystkie sznury na tym blogu chłopak(!) robi z 15-ki)
Na zachętę jeden z moich schematów :)

12 komentarzy:

  1. ale śliczne te wzorki które zrobiłaś :o)pawie oczka wymiatają!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzeno, dziękuję :)
    Nami, w albumie jest kilkanaście wzorów, jak wymyślam coś - od razu wrzucam tam schemacik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elena, szaliczek doszedł - bardzo ciekawy w kolorach i ściegach, włóczka nieco gryząca, mam nadzieję, że skóra wytrzyma i nie dostanę jak zwykle alergii;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hannah, cieszę się :) A włóczka stanie się o wiele mniej gryząca po ręcznym praniu w ciepłej wodzie i płukaniu z płynem - sprawdzony sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj ostatnio mnie to zaciekawiło a po zobaczeniu twoich cudów zaraz lecę po szydełko i koraliki tylko czy mogłabyś mi podpowiedzieć gdzie kupić takie zapięcia do tego typu rzeczy ? z góry dziękuję za podpowiedź pozdrawiam ewcia

    OdpowiedzUsuń
  6. ewciu, zapięcia do sznurów to albo ozdobne koszyczki, albo końcówki do wklejania lub z dziurką. Kupuję na Allegro - tam można znaleźć wszystko, oraz w sklepie www.beading.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. mam pytanie - co to za program w którym rysujesz schematy ?
    PS cudowna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  8. ELIKSSIR, to program DBbead. Jest dostępny w necie, niestety, nie pamiętam gdzie, wiem, ę jest wersja ang. oraz niemiecka :) Program bezpłatny, więc można normalnie go ściągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj
    Cudne schematy i rewelacyjny blog, mam pytanie , chciałam zrobić kulkę obszywana koralikami, niestety nie wiem jak je zrobić, czy mogę prosić o jakieś proste instrukcje?
    http://arts-ooak.blogspot.com/
    Byłabym niezmiernie wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! Świetny schemat. Tylko ja mam jeden problem... Nie wiem jak czytać te schematy aby wyszła mi bransoletka odpowiedniej długości :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. schemat nie jest obliczony na konkretną długość. Jest to tylko sekwencja, którą powtarzamy ileś tam razy. Długość sznura koralikowego oblicza się tak: planowana długość w cm razy ilość koralików w rzędzie = długość nici z nawleczonymi koralikami. Przykładowo: mamy schemat na 14 koralików, chcemy naszyjnik o długości 50 cm: 50*14=700 cm, musimy więc nawlec 7 metrów koralików :)

      Usuń

Popularne posty

Obserwatorzy