środa, 27 lipca 2016

Kolorowo, markerowo

Zdażają się takie okresy, kiedy nie chce się niczego wymyślać, komplikować i wyplatać, chce się porobić proste ładne drobiazgi. Dla mnie, skoro jestem osobą dziergającą, a nie tylko siedzącej w koralikach po uszy, a może i głębiej, takimi rzeczami są markery dziewiarskie - umówmy się, jest to też biżuteria, ale dla upiększania robótki, która znajduje się jeszcze na drutach :) Taki porobiłam ze swoich koralikowych i kamiennych zapasów, a niektóre już nawet poszły w świat ;)











4 komentarze:

  1. Takie cudeńka to ja bym jako biżuterii użyła, a przy dzierganiu stosuję pętelki z kolorowych włóczek w charakterze markerów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze niedawno też dziergałam z kolorowymi nitkami, ale po tym, jak zrobiłam swój pierwszy komplet markerów, postanowiłam, że będę robiła właśnie taki - piękne, ozdobne, które można potraktować jako biżuterię dla swojej ukochanej robótki ;)

      Usuń

Popularne posty

Obserwatorzy