niedziela, 4 sierpnia 2024

Dandelion Lane #2

 Dobry wieczór :) Dzisiaj przynoszę Wam pokazać szydełkową chustę wg wzoru Dandelion Lane i jest to moja druga, robiona tym wzorem. Pierwsza jest moja prywatna (pomarańczowo-szara, pokazywałam ją kilka postów temu), a ta - różowo-fioletowo-zielona. Zrobiłam ją z motka od Włóczek Warmii, a motek to ta artystyczna seria, co Asia ostatnio wymyśliła, jest to Kandinsky

Szydełko 2,75mm (szydełkuję dosyć luźno, więc jest to dla mnie standardowy numer, którego używam, jeśli sugerowane jest 3-3,5mm. Włóczki poszło okło 1400m, chusta spora, pięknie się układa. A, zdjęcia zrobiłam w pięknym parku w Łężanach ale to chyba materiał na kolejny wpis ;)








6 komentarzy:

  1. Piękne kolor i wzór 👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy tworzysz , a mnie szydełko zupełnie nie po drodze,
    więc oglądami i zachwycam się Twoimi pracami !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja szydełko jakoś zawsze traktowałam rozrywkowo, więc nawet prucie bez problemu dla psychiki przeprowadzam. Z drutami jest gorzej ;)

      Usuń
  3. Piękna chusta, jaka szkoda, że wzór już niedostępny...

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Obserwatorzy