wtorek, 1 stycznia 2019

Ponczo w całej okazałości

W nowy rok ze starymi projektami, a raczej ze zdjęciami ;) Już pokazywałam to ponczo w trakcie dziergania, a nawet z "rysunkiem technicznym" ;) Dzisiaj chce pokazać jak to wygląda w całości oraz zbliżenia, żeby było widać jaka cudowna jest ta włóczka, z której dziergałam :) No więc... rozmiar oczywiście jest "one size" bo mój manekin ma XS, a właścicielka ponczo - normalny ;) Włóczka to mieszanka moheru z merynosem i poliamidem, lekka, puszysta, bardzo ciepła i niegryząca. Waga gotowego wyrobu to tylko 280g. Jestem z tego projektu bardzo zadowolona, chociaż zrobienie go wymagało ode mnie sporo cierpliwości, ponieważ nie lubię dziergać dżersejem ;)






4 komentarze:

  1. Pięknie się to ponczo prezentuje. Schemat sobie zapisałam i cieszę się, że mogłam zobaczyć jak prezentuje się w naturze. Włóczka wygląda bardzo kusząco. Super udzierg :). Pozdrawiam noworocznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) a włóczkę też zostawiłam dla siebie i dokupiłam drugi kolor ;)

      Usuń

Popularne posty

Obserwatorzy