środa, 20 czerwca 2018

Połączenie niebanalne

Dzień dobry wszystkim :) Dzisiaj chcę pokazać wam jeden ze sweterków, który zrobiłam całkowicie dla siebie, taki, jakiego nikt nie będzie miał, bo tak rzeczywiście jest ;) A wszystko dlatego, że połączyłam w nim rzeczy na pierwszy rzut oka nie pasujące do siebie:
1. włóczka typu boucle i ażurowy wzór -niby na buklowanych włóczkach ażurów w ogóle nie widać, niby niezbyt nadają się na obszerne wdzianka, ale... w tym przypadku to wszystko pięknie współgra
2. krótkie odcinki kolorów wymagają zazwyczaj jak najprostszych wzorów, żeby nie było przesady.. i tu też - przesadziłam we wszystkim - ażurek, wystające "niupki", nie za prosty fason...
3. Niech uwagę przyciąga jeden ciekawy element, reszta ma być tylko tłem do jego eksponowania... i nic z tego! :D ażurowy karczek, wybitnie niecodzienne rękawy z rozcięciem, buklowana kolorowa włóczka, a do tego linia A, ale to A jest baaaardzo szerokie ;) I co mam na koniec? Wielki zachwyt :D Bo sweterek jest w moim stylu, nikt takiego nie ma, zwraca na siebie uwagę, a ja się w nim czuję znakomicie :) A wy macie w swojej szafie podobną rzecz?  Uszytą czy wydzierganą? Taką co wszyscy dookoła mówili na początku: "to nie ma racji bytu", "jakieś to takie głupkowate", "no nie wiem... może zrób jak zwykle", a na koniec było tylko "WOOOOOW!"? :D








4 komentarze:

  1. OdlotoweMegaSuperCzad!
    Podziwiam talent!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na przekór wszystkim opiniom i zasadom dziergania wyszła super bluzeczka. Prezentuje się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Mnie się tez bardzo podoba :) Poza tym, jestem wielką fanką letnich dzianin :D

      Usuń

Popularne posty

Obserwatorzy