środa, 3 stycznia 2018

A-a-a, wisiorki dwa... ;)

Witam wszystkich moich czytelników w nowym 2018 roku :)
Mam nadzieję, że uda mi się zrobić i pokazać trochę więcej rzeczy, niż w poprzednim roku, a tymczasem - małe zeszłoroczne zaległości - dwie zawieszki, wykonane z kryształków rivoli Swarovski 18mm (jeden z kryształków to guzik, ale gdy kupowałam, to sklep nie posiadał na stanie kryształków w tym kolorze, tylko guziki, stąd takie rozwiązanie ;) ).
Wisiory są umieszczone na siateczkowych sznurach, do których zazwyczaj wsypuje się koraliki lub kryształki, ale mi jakoś nic innego oprócz samych tych "rurek" nie pasowało, więc zostałam przy nich samych :)














6 komentarzy:

  1. Wspaniałe i pomysłowe wisiory. Czekam na kolejne wielkie projekty!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Misterna robota! Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba wisiory cudne, ja poszłabym na całość i wsypała koraliki do siteczek hi hi - pomysł bardzo ciekawy - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Niestety z koralikami sznury stracą plastyczność, a do tego cały naszyjnik będzie o wiele cięższy ;)

      Usuń

Popularne posty

Obserwatorzy