poniedziałek, 20 listopada 2017

Para czapek

Kilka dni temu znajoma poprosiła zrobić dla niej czapkę z jej włóczki, tzn ufarbowanej przez nią, bo i skład jej odpowiada (100% merynos) i kolory sobie zrobi jakie chce. Zgodziłam się i po 2 dniach otrzymałam śliczną paczuszkę z trzema kolorowymi kulkami włóczki i owocową herbatką ;)
Zrobiłam jedną czapkę, ale okazało się, że włóczki sporo zostaje, więc spytałam czy może byłaby dobra też podobna czapka dla jej córki (a co mi tam, za jednym zamachem zawsze szybciej idzie ;) ). No i powstały dwie czapki (zużyłam niecałe 150g włóczki), właścicielki zadowolone i ja też.Dziergać z tak kolorowych niteczek to sama przyjemność :)




6 komentarzy:

  1. piękne kolory, jeszcze nie robiłam czapki w poprzek hmmm, łatwo się robi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo łatwo i bardzo szybko. Spróbuj na YT filmik znaleźć, są chyba nawet w j. Polskim. Ja z głowy robiłam, ale żeby się nauczyć, filmik chyba będzie pomocny :)

      Usuń
  2. Zobaczyłam dziś te czapki na Dzianej Bandzie i od tego momentu nie mogłam się skupić na pracy... Czapki tak bardzo przypadły mi do gustu, że zapragnęłam mieć podobną, przynajmniej jedną. I cały dzień rozmyślałam, jak je zrobić, z jakiej włóczki i dla kogo :)
    Ot, takie rozmyślania dziewiarki :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Mnie też się spodobały te czapki, więc namiętnie je dziergam z tego co mam pod ręką ;)

      Usuń
  3. Fajne czapki i kolor i wzór im pasuje - taki odwrotny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Fajne kolory, prawda? Wzorami też można się pobawić :)

      Usuń

Popularne posty

Obserwatorzy