czwartek, 30 czerwca 2011

niepewność...

sklep z koralikami Beading.pl organizuje konkurs. Ja oczywiście biorę w nim udział, ale powiem, że napracowałam się z moją konhttp://www.blogger.com/img/blank.gifkursową pracą jak nie wiem co. Na papierze projekt wglądał fajnie. Gdy zaczęła się jednak realizacja opinię się podzieliły, mężowi nie podobało się jedno, koleżance drugie, a komuś innemu całość. No trudno. Pierwotna koncepcja się zmieniła, ale wyszło w miarę dobrze. Nie wiem czy moja praca przejdzie nawet do finału (gdzie będą mogli głosować wszyscy), ale zobaczymy... Na razie jestem wnerwiona tym, że nie udało mi się osiągnąć tego, co zamierzałam. Trudno. Pozostaje mi tylko czekać ...

2 komentarze:

  1. Miła, nie denerwuj się - wkład pracy napewno zostanie uznany przez doswiadczone jury - inaczej do 7 lipca osiwiejesz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm... zobaczymy. Już i tak wysłane wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Obserwatorzy