czwartek, 21 maja 2020

Torebki szydełkowe

Jak to zwykle u mnie - zrobione jakiś czas temu, a wykończone i obfotografowane dopiero teraz ;) Nieduże (A4) torebki szydełkowe, zrobione techniką "tapestry crochet". Jest to moje "ćwiczenie" przed tradycyjną torbą "mochila", zobaczymy co z tego wyjdzie :) Te robiło się bardzo przyjemnie, włóczka to YarnArt Jeans i Jeans Tropical (w ogóle w tych "tropikalnych" kolorowych melanżach jestem zakochana po uszy i mam dwa inne kolory ;)
Torebki są na długich paskach, zapinane na kolorowe guzik, pasują do dżinsów, spodenek, w sumie do wszystkiego pasują :D







6 komentarzy:

  1. ależ wypracowane te wzory!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Wzór prosty ale użycie trzech kolorów, a wśród nich melanżowych daje sporo możliwości i zmienia całkowicie wygląd tych samych wzorów

      Usuń
  2. Świetnie wyszły te ćwiczenia.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ideały pod każdym względem, no ideały. Nie widziałam jeszcze takich, super zachwycające. :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂 technika nie jest nowa ale w takim kształcie też nie widziałam 🙂

      Usuń

Popularne posty

Obserwatorzy