poniedziałek, 22 lipca 2019

Modyfikacje-ekscytacje ;)

od dawna lubię połączenie różnych faktur w podobnych kolorów w jednej rzeczy i w tym przypadku udało mi się to zrobić dla siebie (nie, nie, szewc bez butów to nie o mnie ;) ). Wykonany na drutach top z bawełnianej Lilly był świetny i śliczny ale trochę brakowało mu długości (nie chciało mi się kupować kolejny motek, który wykorzystałabym częściowo, a reszta leżała), więc pomyślałam, że motek dokupię ale czego innego. Kolorystycznie niemal idealnie zgrała się Lenka w kolorze dżinsowym. Na zdjęciu widać sporą różnicę odcieni ale uwierzcie mi, to tylko na zdjęciu. Lilly błyszczy się przez dodatek poliamidu i przez to wydaje się o wiele jaśniejsza, a Lenka jest matowa i dlatego kolor jakby ciemniejszy ;) Dorobiłam dwie asymetryczne plisy na dole i voile! Mam kolejny ulubiony letni top :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

Obserwatorzy