czwartek, 23 lutego 2017

Żaluzje

z tym szalikiem nie jest to do końca mów pomysł, ale mój własny, jeśli chodzi o włóczki, które wykorzystałam. Zobaczyłam kiedyś w gazetce Verena piękną chustę, wydzierganą jakoś tak w różnych kierunkach, która była w paski - przezroczyste i grubsze. Przypomniałam sobie, że leży mi bardzo ciekawa włóczka Mozaika  od Himalaya, a różnych moherków mam naprawdę sporo, pomysł więc był gotowy do realizacji. W trakcie dziergana stwierdziłam, że dużą chustę zrobię kiedy indziej a teraz będzie nieduży szalik - baktus, oto i on ;)





8 komentarzy:

  1. Super szaliczek- baktusik ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! W moich ulubionych kolorach!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten baktus,bardzo mi się podoba.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w ten sposób zrobioną chustę z Himalai Mozaik z dodatkiem zwykłego kotka:) Ładne kolory:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę, no ale tak jak mówiłam - pomysł nowy nie jest :) Dziękuję :)

      Usuń

Popularne posty

Obserwatorzy