czwartek, 17 grudnia 2015

Amber Sun - beginning

Dawno nic nie wrzucałam, ale mam powody - po 1, robię na drutach trzy rzeczy na raz, a jedną mam skończyć na gwiazdkę. Po 2, Tworzę nową kolekcę bursztynową :) Pokażę wam dzisiaj początki pierwszej pracy z tej kolekcji o nazwia Amber Sun. Myśłę, że bursztyn to nie tylko mój ulubiony minerał, ale wielu kobiet na całym świecie. Jak dobrze, że mieszkamy akurat na tych terenach, gdzie ten bursztyn można kupić, znaleźć, pooglądać... :)
 w tym naszyjniku jest także inny kamień - czarny awenturyn, który jest moim zdaniem, bardzo ciekawym towarzystwem dla bursztynów - można będzie je zobaczyć w zupełnie innej kolorystyce - czarno-szaro srebrnej oczywiście w połączeniu z bursztynowym "złotem"

6 komentarzy:

  1. Odświeżałam ostatnio blogi koralikowe i przeglądając Twój myśle, gdzie sie podziała haftująca Elena ?😉 A tu masz, bedzie i haft. Marzy mi sie pooglądać jakieś nowości, żeby poczuć choć trochę zachęty do pracy😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, a ja całkie niedawno myślałam, że nic u ciebie nie słychać, a dzisiaj domyśliłam sie zajrzeć na twój priofil na wielepomocnym FB ;) I juz wszystko wiem :D

      Usuń
  2. To dopiero będzie cudo! Już mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie cudo, ale pewności nie mam :D

      Usuń
  3. Bursztyny! Sa cudne. A praca po skaczeniu bedzie napewno bardzo przesliczna :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bursztyny są przepiękne :) A moje prace z nimi... zobaczymy ;)

      Usuń

Popularne posty

Obserwatorzy