środa, 7 października 2015

Ripple Crosses

Drugie kolczyki, instrukcję na które możecie znaleźć w tym samym najświeższym ;) numerze Beading Polska, o którym pisałam w poprzednim poście.
Kolczyki te zrobiłam wcześniej, pokazywałam już TU, wtedy dostałam od firmy Preciosa paczuszkę ze skarbami i zrobiłam z noych koralików Ripple Beads kolczyki-krzyże.
Później pojechałam do Krasnegostawu i tam usłyszałam prośby o instrukcję do tych kolczyków. Właśnie ona ukazała się w nowym Beading'u.
Kolczyki nie są skomplikowane, są przyjemnie ciężkie i bardzo gotyckie. Myślę, że znajdą wiele zwolenniczek :)








4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobały w magazynie i są na mojej "to-do list" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę :) Koraliki Ripple są dość drogie, ale się opłaca z nich robić - dają piękne efekty ^)

      Usuń
  2. Kolczyki są piękne ;) może się czepiam ale w tekście masz dość istotny błąd, Krasnystaw to miejscowość pisana łącznie a nie rozdzielnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) już poprawiam :) Coś mi wczoraj pokręciło sie, bo zawsze pisałam łącznie

      Usuń

Popularne posty

Obserwatorzy