wtorek, 28 lipca 2015

Miks pastelowy i duży jaspis ;)

Jak juz mówiłam kilka postów wcześniej, powoli wracam do moich pięknych kamieni. Zapasy mam takie, że starczy mi do emerytury, a może i dłużej :D
Wzięłam sie za duży owalny jaspis, którego kolory uwielbiam i zupełnie nia miałam problemu z doborem koralików. Piękno naturalnych  odcieni kamienia podkreślają: goldlined black diamond, ceylon Lt ivory, matte galvanized mauve, frosted shrimp i jeden z moich ulubuinych kolorów copper-lined alabaster :)
Sznur, oczywiście, z koralików, użytych do obszywania jaspisu :)









8 komentarzy:

  1. Z wielką przyjemnością oglądam Twoje prace.Tym bardziej cieszę się,że wracasz do tworzenia pięknych wisiorów. Ten jaspis jest przepiękny, a całości dopełniają świetnie, jak zawsze dobrane koraliki. Pozdrawiam serdecznie !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sama się cieszę, że udaje mi się coś zrobić z kamieniami. Małe dziecko w domu niestety pozwala tylko sznury robić ;)

      Usuń
  2. Ten jaspis jest naprawdę piękny, a całość wygląda elegancko i wytwornie. Uwielbiam duże ozdoby na szyję, więc nie mogę oderwać oczu ;)

    Pozdrawiam i nieśmiało zapraszam, bo tutaj na pewno będę zaglądać :)
    Panna Kajka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Ja również lubię dość dużą biżuterię, no i w sumie taką robię :)

      Usuń
  3. Przepiękny kamień wspaniale oprawiony - podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Obserwatorzy