środa, 18 marca 2015

Niespodzianka od Preciosa (The gift from Preciosa)

Otwieram wczoraj skrzynkę na listy, a tam gruba koperta... Myślę sobie: nic nie zamawiałam, prezentów raczej nie spodziewam się od nikogo, żadnych zwrotów być nie powinno. Patrzę na znaczek, a tam PRECIOSA!!!!!!!!!!!
Wiem, że wiele osób już od dłuższego czasu dostaje takie małe paczki-niespodzianki, wystarczy tylko zarejestrować się na stronie, ale... ale ja zawsze jestem ostatnia, bo zarejestrowałam się dopiero miesiąc temu :D
A teraz mam okazję zobaczyć nowe koraliki od Preciosa Ornela - Ripple Beads. Do tego trzy instrukcji wykonania kolczyków, bransoletki i kolii z tych koralików, kalendarz do portfela, taką samą portfelową lupę (widzę taki cud po raz pierwszy - a rzecz bardzo przydatna ;) ), miarkę na koraliki (a raczej rozpiskę rozmiarów) oraz śliczny szklany breloczek z logiem Preciosy :)
Fajne, prawda? :)

1 komentarz:

Popularne posty

Obserwatorzy