środa, 1 maja 2013

Landrynkowe Szaleństwo

8 komentarzy:

  1. Jak zawsze - przepiękna praca!

    Mnie się nie skojarzył z landrynkami - raczej ze wzornictwem z lat '60. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. własnie tapety papierowe tamtych lat miałam na myśli :) Cieszę się, że to jest zauważalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wykończenie. :)

    wzory koralikowe i inspiracje:
    http://bead-pattern.blogspot.com/
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wąż.:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniala praca, jak zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  6. mi to bardziej przypomina skórę wężą ;) efekt na prawdę fajny

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo efektowna - jak różowa pantera ;)
    podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny naszyjnik. Co prawda nie moje kolory ale jestem pełna podziwu dla wzoru :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Obserwatorzy