piątek, 9 listopada 2012

poza koralikami

Wiem, że dawno nie pokazywałam nowych rzeczy, co nie oznacza, że nic z koralików nie robię. Robię, ale na konkurs, więc jak na razie - nie mogę pokazać.
Wczoraj mieliśmy z mężem 4 rocznicę ślubu :) Uczciliśmy to takim tortem malinowym (cukiernia Pralinka w Olsztynie - polecam, bo warto),



oraz zakupem wspólnej zabawki - lustrzanki Canon 600d, nigdy nie rozumiałam, po co w aparacie bywa funkcja nagrywania filmów HD, wczoraj zmieniłam zdanie - jakość nagrania rewelacyjna,, no i zdjęcia robi super :)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję kolejnej rocznicy! Ale... po miniaturce pomyślałam, że to Twoje słodkie dzieło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego na wszystkie następne wspólne lata. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam!!! Dużo radości z bycia we dwoje!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Samych słonecznych dni na następne lata!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia! Pozdrawiam z wygnania (Olsztyn to moje rodzinne miasto) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to boje się nawet pomyśleć jak świetnie teraz w nowym obiektywie będą wyglądały Twoje dzieła:)Gratuluję 4 latek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje i dużo szczęścia na następne lata :)
    a Pralinkę to chyba będę omijać inaczej nici z diety ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elena najlepsze życzenia kolejnych lat w szczęśliwym związku:)
    Koniecznie napisz coś o swoim nowym nabytku, bo także przymierzam się do zakupu, dokładnie tego modelu- oczywiście mam na myśli aparat ;)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Obserwatorzy