piątek, 2 października 2015

Pasiasty...

Zrobiłam top dla koleżanki i znowu wzięło mnie na dzierganie :) Już gotowy jest przód, robię sweter dla siebie :) Myślę, że wyrobię sie w tydzień :)
Model to Striped Raglan od Lana Grossa. Nie jest skomplikowany - w sam raz TV oglądać ;)
Włóczkę wybrałam Pure merino od Yarn Art, tylko ona, kiedy poszłam do pasmanterii,  miała wszystkie kolory, których potrzebowałam i jeszcze mogłam wybrać z trzech wersji kolorystycznych, nad którymi sie zastanawialam

Na tym zdjęciu widać, że fioletowy pas na środku jest  szerszy, niż po bokach - nie jest to przypadek, bo zrobiłam a-la zaszewkę na biust - sweter powinien o wiele lepiej leżeć



2 komentarze:

  1. Piękne kolory :) Ciekawa jestem efektu końcowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór dość ciekawy, jak widzę paski to zawsze są wąskie i jest ich dużo a ja wolę właśnie takie szersze, kolory też fajne. Czekam na ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Obserwatorzy