niedziela, 21 lipca 2024

Sparkling Orange albo Migocząca Pomarańca

 Dzień dobry wszystkim :) Lato trwa w najlepsze, a ja w tym sezonie zrobiłam też typowo letni projekt. Jest to May top (autorką opisu jest Ngo Quynh), a ja swoją wersję zrobiłam z jedwabiu z dodatkiem elastanu i cekinów. Soczysty kolor robi swoje, a do tego jest piękny ażurek, naturalny skład, no i ten kolor (nie ukrywam, że jestem wielką fanką pomarańczowego  koloru w różnych jego odcieniach).

Top jest w rozmiarze S, jesli się podoba, można go  kupić :) 

Jeszcze chciałam napisać, że wczoraj (w sobotę) miałam z przyjaciółkami i koleżankami nie jedno ale całe dwa spotkania robótkowe: jedno tradycyjnie w Olsztynie (druty, szydełko, haft), a drugie typowo hafciarskie - w Gdańsku. Mega atmosfera  i towarzystwo dopisało :D










2 komentarze:

  1. Top przepiękny, w kolor pomarańczy taki letni, a jednak bardzo pomijany. Nie mam nic w tym kolorze i chyba muszę to zmienić🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w swojej letniej garderobie mam sporo żółtych odcieni (też ciepłych i takich bliżej żółtka jajka, natomiast pomarańczu mi trochę brakuje, chyba czas to naprawić ;)

      Usuń

Popularne posty

Obserwatorzy