poniedziałek, 10 czerwca 2024

Powrót czy jednorazowy post?..

 Dobry wieczór wszystkim :)

Nie wiem ile osób tu jeszcze zagląda (albo trafia przypadkiem) ale jest mi wstyd, że tak dawno nic tu nie pisałam i nie pokazywałam.

Oczywiście, że udzielam się bardziej na FB i Insta ale jednak blog ma inny format i kiedyś, pamiętam, był dla mnie najbardziej odpowiednią i chyba najprzyjemniejszą formą pokazywania moich nowych prac, nabytków itp...

Cóż, czasy się zmieniają, internet rozwija się, my się też zmieniamy ale pozostaję wierna robótkom ręcznym. W tej chwili jest przewaga dziergania i tkania ale koraliki też są jak i szydełko (tradycyjne i z koralikami).

To jak myślicie, kontynuować tu pokazywanie moich prac?

Jeśli tak, to może z tych nowszych: sweterek :)Robiłam dla siebie ale w trakcie coś zmieniło się i sweterek z miękkiej i przyjemnej bawełny szuka swojej jedynej i niepowtarzalnej nosicielki ;) Przypomnę tylko, że mój manekin ma rozmiar XS, więc sweterek może wydawać się ogromny ale jest po prostu oversize'owy, nie za długi (45 cm długości), z długimi rozkloszowanymi rękawami.








Jestem ciekawa, czy ktoś dotrwał do końca tego postu? ;) Dajcie znać, czy nie za długie są takie opisy albo może powinnam się wysilić i napisać trochę więcej?


6 komentarzy:

  1. Och, jak się cieszę, że wróciłaś! Czy wstawiać tu zdjęcia prac? - oczywiście! Z radością przeczytam i pooglądam to, co robisz. Sweterek jest bardzo ładny, ma piękny kolor i ślicznie dobrałaś wzór. Co tam jeszcze powstaje u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, super widzieć czytelniczkę blogową :) U mnie powstaje dużo wszystkiego, dzisiaj wrzucę może posta z tkanymi szalikami...

      Usuń
  2. Oczywiście, że kontynuować. Instagram to jednak mała, prosta forma. Tu jest więcej zdjęć i tekstu. Ale można i tu i tam😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie Instagram bardzo mi odpowiada, bo wolę się nie rozpisywać, tylko ciach, zdjęcia dać, jedno zdanie, hashtagi i już :D No ale spróbuję bloga utrzymać, bo szkoda by było porzucać, skoro prowadzę go od 2009 roku, a to już 15 lat!

      Usuń
  3. Zawsze z przyjemnością do Ciebie zaglądam! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Myślałam, że już popadłam w zapomnienie z moim dość długim niepisaniem ;)

      Usuń

Popularne posty

Obserwatorzy