wtorek, 19 stycznia 2021

Skarpetki też potrafię ;)

 Czasem zdarza mi się robić coś nietypowego dla mnie ;) Do takich rzeczy należą skarpetki na drutach. Umiem je robić (moja babcia kiedyś robiła jedną skarpetkę w 1 wieczór) ale jakoś nie po drodze mi z nimi. Są też włóczki, które chcę poprzerabiać ale nadają się wyłącznie na skarpetki albo całą swoją urodę pokazują właśnie w tych ocieplaczach na stopy ;) W zeszłym roku przed Świętami kupiłam więc włóczkę skarpetkową w kolorach świątecznych i udziergałam parę skarpet wg opisu Dropsa :) Polecam, śmiesznie się je robi (na dwóch drutach), wyglądają ciekawie i dobrze leżą na stopie :) 





10 komentarzy:

  1. Ooo jak na 2-óch drutach to może i mnie by się udało, bo na 4 nie potrafię robić (:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietypowe, wyglądają jak narysowane. Takich jeszcze nie widziałam- aż mnie zaciekawiło i zajrzę do wzoru.
    Też nieskarpetkowa jestem , ale to przez względy prakryczne- nikt ich nosić u nas nie chce, a do szuflady robić nie będę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie noszę wełnianych skarpet jak i reszta mojej rodziny ale może znajdzie się klient i na nie ;)

      Usuń
  3. Piękne i ciekawe skarpety, nie potrafię zmienić na J.polski ,może na laptopie będzie lepiej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę :) : https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=6938&cid=5

      Usuń
  4. Ty wszystko potrafisz, więc czemu nie skarpetki!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, nie to, że nie potrafię ale niezbyt mi z nimi po drodze ;)

      Usuń
  5. Świetne skarpetki, taką metoda jeszcze nie robiłam, a zaglądam na stronę Dropsa. Pozdrawiam ciepło 🤪

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Obserwatorzy