niedziela, 25 lutego 2018

Bente

Kolejna spora rzecz gotowa, trochę włóczki zużyto, jeszcze więcej kupiono :D Jest dobrze! Ten projekt to sweter wg opisu 177-2 Bente od Drops design. Nie powiem, że świetny, bo dużo rzeczy w nim pozmieniałam i mimo, że wygląda na pierwszy rzut oka tak jak ten oryginalny, leży na człowieku o niebo lepiej. Nie ma tych worków pod pachami, jest zgrabniejszy, kark w ciepełku ;) Rękawy prułam kilka razy na różnych etapach, ale było warto. Włóczka to moherek w kolorze kasztanowym połączony z metaliczną tasiemką - cudnie wygląda, mieni się, czeka na swoją właścicielkę ;)





4 komentarze:

  1. Projekt mocno mnie zainspirował. Ciekawe wykonanie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek! Zaintrygowała mnie włóczka. Szkoda, że w realu nie można zobaczyć tego połączenia ale bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Włóczka świetna jakościowo i bardzo ładna :)

      Usuń

Popularne posty

Obserwatorzy