środa, 10 sierpnia 2016

Entrelakowy kocyk

I już mam! Kocyk dla dziecka (nie mojego, jakby ktoś coś sobie myślał ;) ) z włóczki Nako Super bebe. Szczerze mówiąc, miałam trochę obawy co do akrylu, ale po jakimś czasie stwierdziłam, że jeśli kocyk dla dzieciaka, to albo akryl, albo bawełna, no bo przecież z merynosa nie każdy zrobi, bo trochę kosztuje ;) Z bawełny bardziej na lato się nadaje, a z akrylu całkiem spoko. Ta włóczka Super Bebe jest bardzo przyjemna w robieniu, ale po praniu trochę się obawiałam, że straciła swoją miękkość, bo i skrzypiała i zachowywała się jak zwykły akryl, ale po wyschnięciu miękkość i puchatość wróciły i woile! Entrelakowy kocyk gotowy. Rozmiar ma 95 x 67 cm, waży 220 g. Nabyłam ogólnie 6 motków - 1 kremowy (256), 1 słomkowy (215), 1 fioletowy (1036) i 3 zielone (5819), oczywiście jakieś resztki zostały, ale jakby ktoś chciał taki wykonać, to trzeba kupić właśnie tyle tej włóczki. Ponieważ w Craft & Haft mają aż 38 kolorów Nako Super Bebe, myślę, że nie będzie też problemem zrobić własne zestawienie kolorystyczne














4 komentarze:

  1. Śliczności :-) Cudny kocyk w przepięknych kolorach :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Też lubię te kolory, a najbardziej fioletowy w połączeniu z zielenią niezależnie od odcieni :)

      Usuń

Popularne posty

Obserwatorzy