piątek, 4 grudnia 2015

No więc... zima???

No więc teraz już mogę wszystkim pokazać co zrobiłam dla Beading Polska :) Kolejna moja instrukcja jest w charakterze zimowo-świątecznym, bo... bo w kształcie płatków śniegu :) Najpierw pomyślałam, że fajnie by było takie coś a-la śnieżynki porobić, potem przyszło mi do głowy, że same elementy mogą być oczywiście kolczykami, ale trochę tego za mało jak na mnie :D Więc, postanowiłam pójśc na całośc i zrobić naszyjnik.. nie, dwa! I oto one. Jeden karnawałowo-wieczorowy, połyskujący, o ciekawym kształcie, drugi - jasny, srebrzysty, świąteczny - w sam raz na Boże Narodzenie, lub jakąś imprezę o jasnej porze dnia :)
Każda z  was może sama zrobić podobny naszyjnik w swoich ulubionych kolorach, instrukcję wykonania znajdziecie w najnowszym numerze Beading Polska, dostępnym również w kioskach i Empikach :)




9 komentarzy:

  1. Piekne cacka! az szkoda, ze bizuterii nie nosze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Z biżuterią nigdy nie za późno zacząć nosić, a wg instrukcji nie musi być taka strojna kolia, mogą być kolczyki lub też wisiorek :)

      Usuń
  2. Jak tylko zobaczyłam je w gazecie, od razu wiedziałam, że się na nie zaczaję ;) Niech no tylko dotrwam do Świąt i znajdę trochę wolnego czasu, a kolie będą moje! ha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! Koniecznie proszę pokazać co z tego wyjdzie, bo jestem okropnie ciekawa kolorów, które wybierzesz :)

      Usuń
  3. Widziałam widziałam :) pięknie sie prezentują w gazecie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny naszyjnik, wersja jaśniejsza bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Obserwatorzy