sobota, 23 maja 2015

Pizza

Dzisiaj chciałam napisać o najlepszej w całym świecie pizze, a robi ją... mój mąż. W tym przypadku sprawdza sie powiedzenie, że najlepsi kucharze to faceci. Ja nigdy nie potrafię dobrze przyprawić, nie mam pojęcia jaki będzie smak jeśli zmiksować to, tamto i tamto.... a on wie :) Poza tym, wychodzi mu rzecz, która nie każdemu się udaje, serio - to ciasto drożdżowe. Nie robimy takiej pizzy zbyt często ale od dawna nie zamawiamy jej w lokalach, bo każda w porównaniu z tą jest beznadziejna ;)



3 komentarze:

  1. Oj mniam ,mniam wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smakowicie ;) ja też wolę tą domową pizzę od kupczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo najlepsze pizze, to te samodzielnie przyrządzone w domu! :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Obserwatorzy