czwartek, 3 stycznia 2013

WOŚP 2013 - Łowca Marzeń

Rozpoczęła się nasza wspólna (17 osób) aukcja WOŚP. W tym roku 17 dziewczyn wzięło udział w niezwykłym projekcie - tworzeniu kolii z elementów, wykonanych dowolną techniką. Przede mną było postawione zadanie zebrać te elementy (które nie wiedziałam jak będą wyglądać, dopóki nie dostałam pocztą) :)

Myślę, że wszystko się udało, dziewczyny, nie dogadując się zrobiły elementy bardzo pasujące do siebie (z góry była określona tylko kolorystyka i temat - ślub)

Proszę LICYTOWAĆ, no i oglądać oczywiście :)






17 komentarzy:

  1. Choć nie jestem fanką tak bogatych naszyjników, to ten uznaję za wyjątkowo piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję w imieniu wszystkich dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny żałuję że przegapiłam udział Byłabym dumna gdybym mogła dołożyć chociaż jeden koralik :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma nic straconego, w następnym roku wymyślimy coś tam jeszcze :)

      Usuń
  4. Niesamowity :)
    to drugi taki większy naszyjnik jaki widzę w tym roku dla WOŚP, pierwszy to "Tęczak"
    http://margitaradziewicz.blogspot.com/2013/01/licytacje-ruszyy.html
    obydwa są niesamowite
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wiedziałam, jest bardzo ładny :) Ja też się cieszę, że będzie jakiś pieniądz dla Orkiestry :)

      Usuń
  5. śliczny! Fajnie, że stworzyłyście taką inicjatywę.
    mam nadzieję, że uda się za niego wylicytować jak najwięcej!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekłej rywalizacji między licytującymi życzę. Naszyjnik jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowa :) Aż brak słów ... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna koralikowa koronkowa robota :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Лена, очень красиво! Прямо наряд для Снежной королевы.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Лена, спасибо :) На самом деле колье бежевое и очень теплое - по фотографиям не слишком хорошо видно :)

      Usuń
  10. Coś gdzieś mi ptaszki ćwierkały że powstanie coś z koralików, sama wzięłam udział w akcji bransoletkowej ;) :D Dziewczyny odwaliłyście zajeb...tą robotę :D jak go zobaczyłam to padłam z wrażenia, wszystkie elementy wygladaja przepięknie a razem tworzą spójną całość, i głównie dzięki Tobie Eleno. Trzymam kciuki za jak najwyższą cenę :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę piękna praca, gratuluję Eleno, Krystyna Cz.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Obserwatorzy