poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Torebka "Lśnienie Art Deco" lub "Magiczny ogród" (Сумочка "Сияние Модерна" или "Волшебный сад")






Moja druga praca, która brała udział w konkursie. Torebka, która mi osobiście bardzi się podoba. Wykonana została haftem koralikowym z użyciem szklanych kryształów oraz pięknym kamieniem o nazwie "Tagilit". Wzór - autorski, koraliki Toho 11. Rozmiary torebki około 25 x 28 cm (nie licząc chwościka ;) Srebrny wzór wewnątrz kwiatów i liści został wykonany haftem (ręcznie oczywiście) metalizowaną nicią. Jeszcze popracuję trochę nad nią i będzie dostępna :)

13 komentarzy:

  1. Ta torebka jest genialna:) Tak niepowtarzalna i cudowna... Świetna :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna torebka!!! Po fragmencie już mogłam się domyślić:)
    Przy okazji mam jedno pytanie - skąd bierzesz takie chwosty jak przy tej torebce - sama produkujesz, czy można kupić takie gotowe?

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie ona też się podobała,i w zupełnie nie takim"ruskim" stylu a wręcz europejsko wieczorowym-super!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna!
    Podziwiam raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękna...
    Gratuluje pomysłu i jego pięknej realizacji.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest wyjątkowa ... wspaniała praca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja ukochana secesja... Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft, jak dla mnie w kosmetyczce, ale niektóre kobiety mieszczą się w takich rozmiarach. Podszewka przypomniała mi wspomnienie babci i jej płaszcz dokładnie w takich barwach, oczywiście z tafty, może dlatego tak ją lubię.
    Malachity poniżej piękne. Zielony kolor to nie moje barwy ale te kamienie zawsze mnie intrygowały.
    Prace na konkursie są wg mnie trochę nie rzeczywiste, taka sztuka dla sztuki i nie koniecznie tych najwyższych lotów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj jej...jaka cudna torebka :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Obserwatorzy