środa, 16 listopada 2011

Konkurs



Zapraszam wszystkich do oglądania i podziwiania prac konkursowych na tej oto stronie
Tutaj znajdują się kolie
Tutaj wisiory
Tutaj bransolety

Ja też biorę udział w tym konkursie, ale na razie imiona autorów są ukryte :) Do 20 listopada. Głosować mogą tylko zarejestrowani do 11 listopada użytkownicy, więc po prostu zapraszam wszystkich z przyjemnością popatrzeć na te cuda z koralików, skóry, sutaszu i naturalnych kamieni.


Приглашаю всех посмотреть работы, выставленные на конкурс в Уральской Ювелирной мастерской
Здесь - колье
Здесь - кулоны
Здесь - браслеты

Я также принимаю участие в конкурсе, но имена авторов скрыты до конца голосования (20 ноября), голосовать за понравившиеся работы могут только зарегистрированные до 11 ноября пользователи сайта, так что я просто приглашаю всех полюбоваться на красоту :)

3 komentarze:

  1. Odpłynęłam porostu takie cuda.
    Ale tu nawet niewiadomo na co głosować, same piękności, na które nawet, brak mi słów,aby to opisać.
    Z głosowaniem może być różnie.:)
    Mnie najbardziej przyciągła uroda,dolnego kamienia ,z kolii "Terra Nova"
    Przyćmił on jak dla mnie całą resztę...klejnotów.
    Oprawa pewnie ma znaczenie,ale ja widzę tylko kamień.:)
    Co to jest za minerał?

    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aurelia, to jest chryzopraz, a drugi to chryzoopal (podobny do chryzoprazu, różni się składem chemicznym , dość drogi, ale piękny kamień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo.
    Uroda tego kamienia nie daje mi spokoju.
    Ach te klejnoty.
    Goraco pozdrawiam i trzymam kciuki za wygraną.:)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Obserwatorzy